Kodulehe Tegemine – Mis on õiglane hind?
KUIDAS LEIDA, MIS ON ÕIGLANE HIND, KUI HINNAPAKKUMISI VÕTTES MÕNI ÜTLEB 500, MÕNI 1500, KUID LEIDUB KA 5000 EUROT MAKSVAID KODULEHTI?
Odavama hinnaklassi kodulehed ehitatakse üles valmisdisainile. See on kiireim ja lihtsaim viis saada endale oma lehekülg, kuid vähem saavad tähelepanu funktsionaalsus ja kujundus.
Keskmise hinnaklassi lehed on juba ainulaadsemad ja läbimõeldumad. Seda kujundab disainer ja erilist tähelepanu saab kasutajamugavus.
Kõrgema hinnaklassi puhul lisandub suurepärasele väljanägemisele ka põhjalik taustatöö ja analüüs: kuidas panna klient tegema täpselt seda, mida sa tahad?
Täpse ja põhjaliku selgituse erinevate hinnapakkettide vahel leiad meie koostatud kodulehe tegemise hind videost:
Kõik algab Google’ist.
Kui sinu lehte ei leia otsingumootorist, oled kaotanud suurema osa potentsiaalsetest klientidest.
Kliendi lehele jõudmine ei tähenda veel, et ta sinna püsima jääks. Tema teekonna juhtimiseks tuleb püüda tema tähelepanu ja see suunata edasi teda huvitava sisu juurde, kus veendakse külastajat, et just teie olete parim lahendus toote või teenuse ostmiseks.
Lõpuks tuleb garanteerida, et klient teeks sinu lehel selle viimase vajaliku – helistaks, broneeriks või ostaks. Need tegevused on lahendatavad turunduslikult läbimõeldud ja käitumist suunavate kodulehe elementidega. Näiteks, et su sisuleht, kus tekitad külastajas huvi toote või teenuse vastu ei lõpeks lihtsalt punktiga, vaid seal oleks alati lõpus tegevusele kutsung, , mis suunaks tema järgmist tegevust ühendust võtma. See on tõestatud viis, kuidas saada parem tulemus.
Pakume sulle võimalust olla oma kodulehe loomeprotsessi juures, et üheskoos muuta see efektiivseks, tulemuslikkumaks ja visuaalselt nauditavaks.