Kodulehe tellimine ja kodulehe loomine ettevõttele

Mõistliku hinnaga kodulehe tellimine, mis toob külastusi ja päringuid

VAATA JÄRELE

Kodulehe Tegemine – Mis on õiglane hind?

KUIDAS LEIDA, MIS ON ÕIGLANE HIND, KUI HINNAPAKKUMISI VÕTTES MÕNI ÜTLEB 500, MÕNI 1500, KUID LEIDUB KA 5000 EUROT MAKSVAID KODULEHTI?

Odavama hinnaklassi kodulehed ehitatakse üles valmisdisainile. See on kiireim ja lihtsaim viis saada endale oma lehekülg, kuid vähem saavad tähelepanu funktsionaalsus ja kujundus.

Keskmise hinnaklassi lehed on juba ainulaadsemad ja läbimõeldumad. Seda kujundab disainer ja erilist tähelepanu saab kasutajamugavus.

Kõrgema hinnaklassi puhul lisandub suurepärasele väljanägemisele ka põhjalik taustatöö ja analüüs: kuidas panna klient tegema täpselt seda, mida sa tahad?

Täpse ja põhjaliku selgituse erinevate hinnapakkettide vahel leiad meie koostatud kodulehe tegemise hind videost:

Kõik algab Google’ist.

Kui sinu lehte ei leia otsingumootorist, oled kaotanud suurema osa potentsiaalsetest klientidest.

Kliendi lehele jõudmine ei tähenda veel, et ta sinna püsima jääks. Tema teekonna juhtimiseks tuleb püüda tema tähelepanu ja see suunata edasi teda huvitava sisu juurde, kus veendakse külastajat, et just teie olete parim lahendus toote või teenuse ostmiseks.
Lõpuks tuleb garanteerida, et klient teeks sinu lehel selle viimase vajaliku – helistaks, broneeriks või ostaks. Need tegevused on lahendatavad turunduslikult läbimõeldud ja käitumist suunavate kodulehe elementidega. Näiteks, et su sisuleht, kus tekitad külastajas huvi toote või teenuse vastu ei lõpeks lihtsalt punktiga, vaid seal oleks alati lõpus tegevusele kutsung, , mis suunaks tema järgmist tegevust ühendust võtma. See on tõestatud viis, kuidas saada parem tulemus.
Pakume sulle võimalust olla oma kodulehe loomeprotsessi juures, et üheskoos muuta see efektiivseks, tulemuslikkumaks ja visuaalselt nauditavaks.

1 lihtne viis kuidas Googles oma positsiooni parandada

Blogi

Oled optimeerinud või lasknud optimeerida oma lehe soovitud märksõnadele, oled näinud vaeva ja maksnud palju raha ja kulutanud aega kodulehe optimeerimise peale, kuid soovitud tulemust siiski ei ole saavutanud? Oled jätkuvalt otsitulemustes googles esilehe lõpus, teisel või kolmandal lehel. Rohkem raha ei näe mõtet kulutada enam,…


1 lihtne viis kuidas Googles oma positsiooni parandada

Blogi

Oled optimeerinud või lasknud optimeerida oma lehe soovitud märksõnadele, oled näinud vaeva ja maksnud palju raha ja kulutanud aega kodulehe optimeerimise peale, kuid soovitud tulemust siiski ei ole saavutanud? Oled jätkuvalt otsitulemustes googles esilehe lõpus, teisel või kolmandal lehel. Rohkem raha ei näe mõtet kulutada enam,…

Kõige suurem viga, mida tehakse kodulehe tegemisel

Blogi

Oma 15+ tegevusaasta järel on jäänud silma üks viga, mida teevad pea kõik kodulehe tellijad. See üks viga määrab, kas su koduleht hakkab tööle või mitte.

Pangalingi uuendamine – mida teha, kui su pangalingi maksed enam ei tööta

Blogi

Kui oled e-poe omanik ja/või sul on makselahendusega veebileht ja ei ole pangalingi süsteemi uuendanud (enne aprilli 2016), siis ilmselt leiad ennast olukorrast, kus su e-poe käive on kukkunud ja maksed ei tule enam läbi.

Mis peaks veel kodulehega kaasas käima?

Hea koduleht peaks vastama korraga paljudele olulistele tingimustele:

MobiilivaadeKõik meie loodud lehed on mobiilis mugavalt kasutatavad.
Otsimootoritele optimeerimineSinu Art Media nõuannete järgi loodud leht on alati Google'is kergelt leitav.
GarantiiKõikide meie töödega käib kaasas garantii
Sobiv disainTeeme disaini seni kuni jääd rahule, hinda juurde küsimata.
KasutajasõbralikMõtleme põhjalikult läbi kasutajateekonna.
TaskukohaneVäiksemad ja mahukamad lehed loome vastavalt sinu eelarvele ja vajadustele.

Oleme teinud rohkem kui 500 edukat kodulehte ja üle 50 e-poe.

Teeme allhanget nimekatele IT-ettevõtetele ja meie heade klientide seas on mitmed tuntud firmad – Olerex, Vanemuine, Eesti Kontsert, Presidendi kantselei, Elisa ja Rally Estonia nende seas.

Lisaks kõigele saame töödega juba paari päeva jooksul peale käte löömist alustada.
Usalda ka Sina oma uus kodu meie kätesse!

ALUSTA SIIT!

KODULEHE TEGEMINE – VALMIMISE PROTSESS

Edukas koduleht ei sünni ainult ilusast disainist, korralikult kirjutatud koodist ega ainuüksi heast ideest. Kuigi need aspektid kirjeldavad ühte edukat kodulehte ja on tähtsad, on siiski palju rohkem selle taga, kas koduleht hakkab ka raha teenima või mitte.

Selle juhise idee on kirjeldada ühe kodulehe tegemise protsess ideest reaalse saidini. Kui sul on mõte teha kodulehte, aga ei oska kusagilt alustada, siis järgnev juhend on ehk abiks.

SISUKORD

Kuidas alustada kodulehe tegemist? Planeerimine

Enne, kui käed külge panna ja midagi tegema hakata, tuleks välja mõelda, mis on sinu kodulehe ülesanne. See punkt on kõige tähtsam. Kui kodulehekülg on läbi mõtlemata ja raskesti arusaadav, ei pruugi sa saada lehel olevat klienti tegema seda nupuvajutust, mille jaoks koduleht esmajärjekorras tehtud sai. See on koht, kus tuleb küsida küsimusi nagu Mis? Miks? Milleks? Kellele?

Mis on kodulehe ülesanne?

Miks on mul kodulehte vaja? Kas tegemist on e-poega, infosaidiga, visiitkaartiga, enese reklaamiga…? Uuri ja analüüsi sarnase ülesandega kodulehti (ära vaata disaini, vaid seda, kui hästi ta oma ülesannet täidab). Mis on seal hästi/halvasti? Mida saaks teha paremini? Hästi tehtud kodune töö aitab hilisemaid muudatusi ära hoida, mis omakorda säästab nii aega kui ka raha. Küsi enda käest, mida sa tahad ja loodad kodulehe kasutajale pakkuda?

Kellele on koduleht suunatud ehk sihtgrupp?

Kas külastajad on noored või vanad? Mis informatsiooni nad sinu kodulehelt otsivad? Kuhu on turg suunatud (riik, rahvus…)? Kindasti tuleks ka arvestada sihtturu kommete ja traditsioonidega, nende huvide ja väärtushinnangutega. Tunne oma kliente.

Ülesehitus

Kui ideed on välja mõeldud, tuleks need ka paberile kirja panna. Tuleks ära määratleda, mis sektsioonid on sinu lehel tähtsamad ja mis vähemtähtsamad. Vastavalt lehe rubriikide osakaalule luuakse ka disainikavand.

Visand

Nagu majal on plaan, nii on ka koduehe jaoks vaja alusplaani (wireframe) enne, kui kodulehe tegemine hoo sisse võib võtta. Siin määratakse ära lehe asetus, näiteks mitu tulpa on saidil, mis nendes tulpades asub, kus asub menüü. Otsustatakse ära, mis info on tähtsam ning mida üldse ei peaks olema (kui sul on uudistemoodul ning sinna lisatakse kaks uudist aastas, pole mõtet seda esilehel kuvada).

Disain ja küljendus

Kui eelnev töö on korralikult tehtud, on koduehele korralik vundament loodud ning edasine tegemine peaks minema kui lepase reega. Disaini tehakse visandi põhjal.

Paar näpunäidet kodulehe disaini tegemisel:

Grupeeri. Inimene arvab, et üksteise ligidal olevad asjad kuuluvad kokku, seega soovitav oleks omavahel seonduvad elemendid hoida omavahel lähemal ning ning mitteseonduvast kaugemal.
Kodulehel ei maksa ruum midagi. Kui asjad on omavahel kokku pressitud, on kodulehest raske aru saada.
Less is more. Liiga palju värve võivad lehe teha kirjuks. Sama jutt kehtib aga ka kõige muu kohta.
Navigatsioon peab olema selge ja arusaadav. Ükskõik kus klient sinu saidil viibib, peab ta aru saama, kus ta asetseb.
Kui üritad midagi originaalset disainida, siis ole kindel, et see element ka pärast ära tuntakse.
Kui näiteks autovaruosade e-poel „lisa ostukorvi“ nupp näeb välja nagu mutrivõti, võib tekkida kliendil raskusi arusaamisega, kuidas toodet lisada ostukorvi.
Välimuse kujundamisel ei tohiks olla niivõrd tähtis lehe ilus välimus, kuivõrd funktsionaalsus, arusaadavus ja kasutajasõbralikkus.

PROGRAMMEERIMINE

Et koduleht teha dünaamiliseks, tuleb staatilise lehe külge ehitada süsteem, mille ülesanne oleks hallata sisusid ning hoolitseda muu funktsionaalsuse eest. See on osa, mis tihtipeale jääb lehe külastaja jaoks täiesti märkamatuks. Et hoida kokku kliendi raha ja aega, kasutatakse juba valmis haldusliidest ehk CMS-i. Mõned kuulsamad vabavaralised sisuhaldused on WordPress, Joomla ja Drupal. Samuti pakutakse ka firma enda arendatud sisuhaldussüsteeme. Igal sisuhaldusel on omad eelised ja miinused. See, milline haldusliides kliendile kõige paremini sobib, selgitatakse välja töö alguses. Kunagi ei ole nii, et üks haldusliides on kõige parem ja sobib igasse olukorda. Õige haldusliidese valimine õigeks kasutusotstarbeks on väga oluline samm.

Kodulehe sisutekstide kirjutamine (Copywriting)

Nüüd on kodulehe valmistamine sealmaal, et hakata lisama sisusid.  Kodulehe sisutekstide kirjutamine on üks koht, mille tähtsus kahe silma vahele jäetakse. See määrab, kas klient ostab sinu teenust või toodet (võtab sinuga ühendust) või mitte. Kuna kodulehti on väga palju, siis aega inimese tähelepanu võitmiseks on sul vaid paari sekundi jagu. Siit jõuame järgmise peatüki juurde – pealkirjad.

PEALKIRJAD

Inimesed loevad kodulehe tekste pealkirju sirvides, seega püüa pealkirjad hoida võimalikult selged ja kokkuvõtlikud. Alampealkirjad peaksid kirjeldama alljärgneva lõigu sisu, esilehe pealkirjad peaksid aga olema sisumaterjalidele suunava eesmärgiga. Kui inimesele jääb pealkiri silma, loeb ta seda edasi.

Teine lähenemine on teha pealkiri aktraktiivseks või isegi provotseerivaks ja seekaudu tõmmata kliendi tähelepanu. Soovitav on kindlasti sisu atraktiivse pealkirjaga kooskõlas hoida, muidu võib kasutaja pakkumise sisus pettuda.

ÜLDISED veebilehe TEKSTID

Kui kirjutate pikalt sellest, mis on teie missioon ning mida soovite saavutada, siis klienti see tegelikult ei huvita. Klienti ei huvita, mida teie tahate. Teda huvitab ainult üks: mida saad pakkuda sina, et kliendi elu teha lihtsamaks, mugavamaks ja paremaks? Kirjuta müügipakkumised, lähtudes järgnevatest punktidest:

milliseid eeliseid pakud, kuidas see kliendi elu lihtsamaks muudab
mille poolest erined teistest sama toote/teenuse pakkujaist
Üldiste veebilehe tekstide koostamise kohta saad vaadata videoõpetust meie internetiturunduse nõuannete lehelt.

Kodulehe TOOTETEKSTID

Tootetekstide juures on eelkõige tähtis emotsioon. Kui müüte tooli, kus on kirjas ainult selle mõõdud, ei tekita see inimeses huvi toote vastu. Kui te müüte tooli, kus on kirjutatud, et ei väsita selga pikaajalisel istumisel, võimalik reguleerida asendeid, seadistada käetoe kõrgusi jne, siis inimene eelistab kindlasti emotsiooniga teksti.

Põhjaliku tootetekstide kirjutamise juhendi leiad meie kodulehe turundamise lehelt.

CALL TO ACTION EHK TEGEVUSELE KUTSUNG

Soovitatav on iga müügipakkumine või müügile suunav tekst lõpetada ettepanekuga (call to actioniga). See võib olla nupp, mis viib hinnapäringule või ostukorvi või on viide kontaktandmetele, kust saab teiega ühendust võtta.

KODULEHE TESTIMINE JA AVAMINE

Kodulehe valmistamine tehakse testkeskkonnas. Kontrollitakse ühilduvust erinevate brauserite vahel ning testitakse läbi kõik funktsioonid, mis saidile külge programmeeritud on.

Alles siis, kui kõik eelnev on tehtud ja ka üle kontrollitud, pannakse sait internetti üles.

Kodulehe mobiilne ja tahvelarvuti versioon

Väga oluline on tänapaeval luua kodulehest ka mobiilne versioon. Isegi Google on ametlikult öelnud, et need lehed, millel on mobiilne versioon, pääsevad otsitulemustes ette ja Google eelistab neid teistele.

EDASINE ARENDUS

Et oma koduleht hoida heas vormis, tuleks uurida ja analüüsida, mida kliendid sinu saidil teevad, mis on veel puudu või üle, ning vastavalt sellele tulevikus teha plaan edasise arenduse jaoks. Väga hea ja täiesti tasuta programm on Google Analytics, mille abil on võimalik sinu kliente tundma õppida ja aru saada sellest, mida nad sinu saidil teevad.

MIKS MÕNED KODULEHED TOIMIVAD PAREMINI KUI TEISED?

Saada mulle e-mail või helista ja räägin sulle, mis kodulehtede juures toimib, mida tehakse valesti, mis on suurimad möödapanekud ja miks mõni kehvem koduleht toimib võrreldes konkurendi parema lehega paremini.

Räägin sulle hindadest, mille alusel need kujunevad, miks osad lahendused on odavad 200-eurosed kodulehed ja miks sarnast kodulehte tehakse 2000 euroga. Sul ei ole mõtet kodulehe eest üle maksta, samas võib odava lehega juhtuda, et pärast pead uue tellima.

Vaata tehtud kodulehti

Oleme teostanud mitusada edukat veebilehte. Mõningaid näiteid ja visuaale saate vaadata meie tehtud kodulehtede rubriigist.

Vaata töid